Yemeksepeti, Süperbrands Ödülüne Layık Görüldü
Superbrands Türkiye’nin bu yıl 20. yılını kutladığı ve sekizincisini düzenlediği değerlendirme sürecinde Yemeksepeti, “Süper Marka” ödülüne layık görüldü.
Değerlendirme süreci, 3,674 aday markanın belirlenmesiyle başladı. Bu markalar, finansal büyüklük, teknolojiye yatırım, iş gücü kalitesi, istihdama katkı, inovasyon, pazarlama faaliyetlerinde süreklilik, sosyal sorumluluk, çevre duyarlılığı ve etik değerlere uyum gibi kriterler doğrultusunda incelendikten sonra sayıları 1,267’ye düşürüldü.
İlerleyen aşamada, markayla ilişkili sivil toplum kuruluşu yöneticilerinden oluşan bir jüri, 1,267 aday markayı algısal olarak puanladı ve liste 300 markaya indirildi. Son olarak, araştırma şirketi NielsenIQ ile iş birliği yapılarak İstanbul, Ankara ve İzmir’de 18-55 yaş aralığında 2,000 kişiyle bilgisayar destekli yüz yüze görüşme yöntemiyle bir tüketici araştırması gerçekleştirildi. Bu halk oylaması sonucunda Yemeksepeti gibi 150 marka, “Süper Marka” statüsüne layık görüldü.