Paris Maratonu’na ikinci kez Türk sponsor

Hızlı teslimat sektörünün öncüsü Getir, bu yıl 46’ncısı gerçekleşen Schneider Electric Paris Maratonu’na ikinci kez sponsor oldu. Uzun mesafeli koşu olarak bilinen maratonları tamamlamak, sporcuların azim, kararlılık ve dayanıklılığını test ediyor. Bu anlamıyla maraton sponsorluğu, Getir’in dünyadaki büyümesini sağlayan temel ilkeleriyle paralellik taşıyor.

Sadece sponsor olmuyor, çalışanları da katılıyor
42 bin 195 metrelik yarışta, Getir’in hizmet verdiği farklı ülkelerden çalışanları geçen yıl olduğu gibi bu yıl da bitiş çizgisine ulaşmak için ter döktü. Çalışanlarını da spora ve sağlıklı yaşama teşvik eden Getir, geçtiğimiz yıl dünyada kıtalar arası koşulan tek maraton olma özelliği taşıyan NKolay İstanbul Maratonu’na da e-ticaret sponsoru olmuştu.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir